Test av elektronikinstallation

Inget mer är gjort på relingen men jag har innhandlat lite grejor för att montera servo, pianotråd och lite sådant, allt som behövdes för att kunna provköra lite. Jag upptäckte så här efter lite torrkörning att min montering för servot inte räcker till och att pianotråden är på tok för vek. Sen måste jag komma på något sätt att skruva åt roderstocken hårdare då den kan röra sig. Det är så jäkla trångt och mina fingrar är inte små nog.
http://www.youtube.com/watch?v=o1fKSzMOFJE



Jag har inte limmat fast motorn än heller så uppriktningen är inte optimal, därav ljudet. Badkaret får det bli framöver. Just nu är det lite kö till duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0