Dålig målning på Zeeland

Är inne i ett flyt nu. Det händer mycket på båtarna nu.
Jag har hoppat över bild 4. Mest på grund av att jag är så kass på att måla. Penslar relingen och den har ju olika färger på in och utsidan. Det är det konststycket jag inte lyckas riktigt med. På något vänster lyckas jag kleta på andra sidan också. Trist när det blir svart på den ljusgröna sidan. . .



Efter kvällens målning tröttnade jag och hoppade över bild fyra för att börja med bild 5 i bygginstruktionen. Själva nedervåningen på hytten.



Limmade den på plats i två omgångar. I två omgångar mest för att jag bara har fyra tvingar som jag kan använda och på plats för att jag inte skall göra någon miss som gör att den inte går att sätta på plats sen. Det var tur för den var lite för smal igentligen. Med snabbtorkande lim hinner man en del. Hann till och med kladda lite med spacklet



//Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0